29 April 2011

TeRuJa biLa Dah DaPAt GaJi....

   Hari ni aku masuk keje pagi,so balik ofcoz lah petang kan..
so ape lagi time balik tu ase excited gile nak g ATM..bukan angkatan tentera malaysia tapi mesin ATM yg cocok2 bawak kua duit tu lah...
hehehehehe,so dgn semangat waja aku pun g lah mesin ATM dekat dgn KFC bidor..oppp psss...!!!lupe nak cite pasal somethig heppen dkt Plaza tempat aku keje...
alah bukan epe sgt pun just smbutan hari lahir Kak Rosiah je..(kakak tempat aku keje)best gile dpt mkn kek td...
semangat waja aku makan kek tu...hehehehe...ape2 pun 
SELAMAT HARI LAHIR KAK ROSIAH,...


dari kiri kak ana,kak pidah,kak sal,kak rosiah dan abg hamidi

kek hari jadi kak rosiah..
So berbalik kepada cite aku yang tadi,exsited sgt nak g ATM...hehehehe,normal lah kan dah sebulan bekerja keras mestilah nak tgk hasil betul x?im right kan..(aku yg jwb sendiri,..)hahahaha..aku pun drive lah dengan semagat waja muke serius gile,ye lah nak g ATM muke kene toya,baru org x espect kite byak duit,...keh..keh..keh..aku pun ape lagi jolok lah kad dkt mesin atm tu,..dlm hati ni dup dap..dup dap...buka ape takut jugak tgk,mane lah tau duit gaji x masuk lagi...hehehehe...bile tekan punye tekan punye tekan...taaarrrrraaaaa...suprise!!!!baki akaun anda RM***.**...
mesin ATM...:p

ape lagi senyum smpai ketelinga lah..hehehehe...best gile,ye lah biasenye gaji aku ni dpat lewat sikit dari pekerja2 dkt Plaza.so bersyukur sgt dpt gaji disaat aku dah x de duit tahap nak mati ni...syukur alhamdulillah...sebelum balik umah aku pun sempat lah singah KFC untuk tapau ape2 yang patut..
(special untuk emak yang tersayang je sebenarnye...hehehehehe)
Hidangan yg menyelerakan dari KFC..
So balik je umah dengan hati yang berbunga riang...hehehehe,dpt jugak beli kan something untuk family dgn duit gaji..heemmmm...ase mcm nak g pasar malam lah malam ni..hehehehe...jadi ke x aku g pasar malam tungggguuuu untuk next text..:P

No comments:

Post a Comment