21 April 2011

sweet memory 20 APRIL 2011

mood:happy sgt...sgt..sgt..hahahahaha...


pasal ape happy?hahahaha..ni nak cite lah ni...semalam aku dgn serombongan bus pergi ipoh untuk memeriahkan majlis MINGGU SAHAM AMANAH MALAYSIA..nak tau sape yg rasmikan...ofcoz lah my DADDY...sape daddy aku?hehehehe,,YB.DATO` SRI MOHD NAJIB BIN TUN ABDUL RAZAK..jgn jelous k..pergi sana ade pasang niat..kalau boleh nak jumpe face to face dgn daddy..x sangka pulak dapat jumpe..OMG..suke tahap gaban..habis je ucapan majlis perasmian aku pun tunggu lah daddy kua dewan..so aku dgn muke selamba je tunggu dia berjalan keluar..bile dia saampai je dkt aku,aku hulurkan tangan..daddy pun smbut tangan aku..yallah  mcm x percaaya dpt salam PM..hehehehehe....x lama lepas tu aku pun kua dri dewan..tgh kumpul ramai2 dgn kmpulan rombongaan..tetiba daddy aku kua dri dewan...perggghhhh..peluang untuk bersalam2 masih sempat ni..hehehehe..bile daddy lalu je dkt kumpulaan kami..aku sekali laagi dapt slam dgn daddy..yahhhooooo..aku dapt salam PM dua kali..so..so....so...happy...x terkat2..bukan senang kot nak jumpe dgn PM..inikn pulak nk salam2 dgn PM..so aku kire beruntung lah..:) pengalaman berjumpa dgn PM x kan aku lupakan...so sweet...salah satu azam tahun 2011 dah pun tercapai..hope azam tahun 2011 yg lain dapat direalisasikan dgn jayanya..amin..

2 comments:

  1. WEKKKK WEKKKKK.... AKU PUN DPT SALAM NGN PM LA..HEHEHEHEHEH.... DA LA TAJUK BLOG SAME... SWEET MEMORY.. TUKAR LA WEHHH

    ReplyDelete
  2. hahahaha..aku dpt 2 kali salam k..hang lah tukar..:P

    ReplyDelete