28 November 2011

::AdA aPa dEnGaN HaRi IsNin??

>>mood hari ini agak suam2 kukuku...hehehehe..;)

OOppppss!!!lupe nak bagi salam..hhheeemmm...ASSALAMUALIKUM...:)
aLhamdulillah,masih diberikan kesempatan untuk menikmati hari Isnin yang indah ini..>>indah lah sgt kan...huhuhuhu....Ok fine,Sangat indah ok..full stop..:)

atas semua intro jer k..just ayat2 cinta aaahhaaakk...kelas kau ella..")

Back to the first..Ada apa dgn hari Isnin..?

Meh sini aku tolong habaq sikit kat hang pa..sebenarnya tak de lah mende beb..just talk about my self hari Isnin ni lah hari paling menyusahkan diri aku..coz y..aku pun pening bile tiba hari Isnin ni..huhuhu..ye lah semua org start keje hari isnin betul tak..(ye.....saya tau awk start keje hari Ahad,,ok fine untuk yg start keje hari Isnin jer k.) Mane taknye setiap yang aku wat mesti serabut alam..ade jer x kene..Isnin memang hari bz aku..so sape yg ase setuju Like lah aku punye pose ni...hehehehe..if kalau boleh lah kan...hahahaha,,,Isnin adalah hari paling ramai org g kerja..ofcoz lah kan sebab x keje nt cukup bulan nak mkn ape>>>makn pasir,mkn batu..oppsss!! terlebih sudah...acah jer k..

Oh Isnin bile lah ko nak serasi dgn hidup aku..wat aku kalaut jer..huhuhu...ape pun Hari Isnin perlu untuk melengkapkan hari2 yang lain..<<aku dah start merepek...baik aku blah sebelum aku wat pengakuan berani mati..huhuhuhu..<<

Omg,,ella ko ada pangakuan berani mati kew???

to be continue.....

No comments:

Post a Comment