14 December 2011

::pengakuan berani mati...

..now i continue...
huhuhuhu,,,so sory coz lame menyepikan diri bukan takut untuk memberi pengakuan berani mati *mcm lah penting sangat kan!!*actually bz sgt2 dgn persiapan kwin abg..so ini lah pengakuan berani mati dari saya..


`kenapa saya anti hari isnin`>>x de lah anti sangat<<


1-setiap hari isnin mesti malas nak g keje..ase mcm nak ponteng jer,tido lagi bagus..ye lahkan hari ahad dah perpesta pora..hari isnin kompem2 dah ponat pakcik oit..*normal lah kan*


2-hari isnin hari paling bz dan wat aku semak otak..hari isnin jugak lah hari paling banyak wat salah,asyik kene marah jer..bosan betul..seyis aku x suke kene marah....aku pun x paham lah...ape pun x boleh..::P


3->>mood sedih sikit<<
aku break *putus cinton* dgn si dia pun hari isnin..so isnin..banyak kenangan yang jadik..so aku ase mcm fobia dgn isnin..ape2 pun biarlah ini sebagai satu pengalaman idup..aku pun dah redha dah..bukan sebab hari isnin aku nak sentiasa berduram durja...hahahaha...hidup mesti diteruskan...:P


>>so semua pengakuan berani mati<<mcm lah sgat2 terkejut nak dgrkan!!!<<dah pun terjawab..so pasni aku akan teruskan dgn senyum2 selalu..


__hope hari Isnin akan memberi seribu kebahagiaan pulak__



No comments:

Post a Comment