26 November 2011

‎:: sALaM mAaL hIjRaH tO alL uMat iSLam d sELuRuH mALaYsIa....^^

wawawaw...oppsss!!!
over excited sgt2..terlebih menuap pulak...huhuhukkk aloohhh...:p
ape2 pun selamat ye semua..harap tahun yg baru ini membawa perubahan yg positif..(sambil usap2 dagu)

   my wish..
1.Menjadi insan yg baik...
2.Menjadi kebanggaan family.
3.Berubah cara pemikiran agar lebih banyak org syok kat aku

yg ke3 tu aku tipu jer..hehehehee...:P

Betul ke kalau tahun baru semua kene baru>>

Yes...salah cara pemikiran itu..
Yes..anda betul kalau anda berubah kepada kebaikan..contoh mcm anda skg adalah sgt2 jahat tahap dewa..and than anda jadi someone yg baik dan berbudi perketi,berbudi bahasa...dan semua org senang dgn anda..so ok lah tu kan..:)

Bila tahaun baru hijrah betul ke kene banyakkan ibadah??

Yes..ofcoz..bukan setiap tahun hijrah jer..setiap hari adalah wajib bagi anda untuk melakukannya..(walaupun aku tak lah sempurna itu,,but i try to,)

yyyeeeeppppeee...tahun hijrah membawa perubahan besar dalm family aku..coz y..abg aku dah nak kwin this DISEMBER ni...so i will get KAKAK IPAR...yahhhhooo,hope akak ipar dpt terima lah adik ipar yang comel
and very the...ape2 jer lah..hehehehe...

and the last call...i wish to all...

‎:: sALaM mAaL hIjRaH tO alL uMat iSLam d sELuRuH mALaYsIa....^^

No comments:

Post a Comment